Call Me Maybe
sweet owner

Nur Bartishia Awadah Binti Zulkiple



Diaries Owner Linkies

Assalamualaikum. Terima Kasih jadi stalker xP Haha. Ok bye.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Puas?



Hmm. Nak cerita pasal kat sekolah tadi. Hari nie ade kelas yang sekolah and ada kelas yang tak sekolah. Kelas Ayu tak sekolah. Hari nie aku rasa macam nak bunuh diri *nangis* Tak dapat cerita dengan Ayu. Hmm. Imissyouubaby :* Hari nie and besok kena belajar kat makmal sebab PMR. Tadi masuk makmal ape ntah. Firsly nak cerita yang aku gaduh dengan budak lelaki kelas aku. Sesetengah jelah. Ada yang tak ada yang ye. Yang tak matang tulah yang aku gaduh dengan dia. Nak mention? Tak payahlah aib je kan. Ade lah bebudak tuhh. 


Hari tuhh dea letak minyak kapak dekat dalam botol air aku. Aku nangis. Kau semua buat muka tak bersalah? Memang takda hati perut kan? Biasalah pemikiran budak tak matang. Kita kena faham. Nasib je aku tak telan lagi. Aku terus ludah depan cikgu. Maafkan saya cikgu. Then satu hari tuh kau tulis nama aku kat meja sekolah? Aku sabar lagi kan? Aku tak balas pun. Sebab aku tahu Allah tu maha adil. Aku hanya berharap yang Allah dapat beri kau hidayah dan terangkan hati kau tuhh.


Ok cerita pasal hari nie pulak. Tadi time solat zohor, aku ngan Anis nak bukak kipas kat surau tetapi dekat tempat laki. Aku pergi jelah. Then korang cakap 'gedik' Hahahaha xD Cari publisiti? Ok saya faham :D Then aku diam je. Then naik kelas pulak.... Firstly ok je. Takda gaduh lagi. Tapi mulut mulut puaka tuh ada lah yang berbunyi.... Itulah inilah. Takpe deorang sound tunggul. Orang macam tuh tak patut dilayan..... Time rehat takdepape. Then naik makmak, ada jugak mulut puaka yang still berbunyi. Melalak katakan xD. Then belajarlahh macam biasa. Tapi jadual anjal. Then tengah belajar, kat belakang aku ada kerusi bulat yg selalu kat makmak tuh. Ha faham faham jelah.... Aku nampak....


Then aku macam perasan kerusi tuh ada contengan. Aku pun takda kerja, aku bace jelah.... Then aku macam terperasan nama aku. *terkejut* Aku pun tarik kerusi tuhh, padahal tak bace habes lagi... Aku tarik, aku terus bagi dekat kengkawan aku. Suruh dia baca. Then aku pun baca. Tahu tak dea tulis ape? Pewwhhh panas je hati aku... Chilll..... Diorang tulis 'Bartishia Awadah 2Elit wanted. Dah rabak, batak hot' Chill jeeeee........ Then tulis 'Bart love shazei' Pewwhh ada bf baru ke aku? Eje nama syaz pun tak pandai. Siannnnn..... Aku sabar jelah. Ha saya tanya awak, puas awak fitnah saya yang saya dah rabak? Awak pernah tengok saya punya ke? mana awak tahu? Siannn awak. If saya pernah naik motor dengan syaz pun, hilang ke dara saya kat situ? Takkan? Awak melalak kenapa? Saya susahkan awak ke? Awak memang takda kerja lain kan. Kesian~

Tadi aku nak nangis bila aku text ayu nak cerita semuanyaaa. Tapi ayue reply 'Hi, please call me back.' Sumpah patah seribu~ Then aku text syaz, dea cakap kdyt dea low. Hmmmm.... Kau baca lah apa yang aku text kat bawah niii.....

Aku: Bieyyy..... Nak tanya.
Dia: Apew? Sye taa boleh mcj lame. Kdit tinggal 4sen. Tadi mcj alim. Nk tanya apew?
Aku: *sedih* Hmm. Takpelahhh. Bye.
Dia: Hi, please call me back.
Aku: *tak reply*
Dia: Baby, awak nk tanya apew? tny jerklah.
Aku: Awk takda kdyt. Takpelahh. Malam nie tk teman saye? Hmm.
Dia: Jap lgy topup smpai. Kn saya dh ckp, sye akn cube sntiase teman awak baby :* Cepatlah. Nak tanya ape tadi?
Aku: *tahan air mata* Bieyy, awak tak bengang ke berhubungan dgan saye? Dahlah bebudak nie tak suka saya. Then dyorang sound, maki and else lah. Then dyorang ckap saye dah rab*k. Then name saye bersepah kat sch, tapy kena kutuk.*tahan air mata* *menitis akhirnyaaa*
Dia: Ape awk merepek nie baby. Sye nk bengang? Wat pe? Sye syg awaklah. Wat bodoh jerk. Jgn layan sgt. Yg ckp rab*k uwh mmg saye tak suke gila. Name bersepah. Sbb awak famous. Kena kutuk? Jgn layan. Jangan amek hati eah baby?
Aku: Ha yelah.
Dia: Yang mase awak ngan anis kena boo lah, apelah. Saya nak sound jerk. Tapi saye sorang. Deorang ramai. Kang gaduh, susah.
Aku: Ha takpelah. Biar jelah..
Dia: Biarkan? Senangnya awak ckp. klw saya kena mcm uwh, mmg saya tak puas hati gilaaa...
Aku: Budak tak matang mcm uwh takyah layan. Bazir masa je.....
Dia: Tahupun awak. Jadi jangan layan. Tau?
Aku: Ye. 
Dia: Baby, awak jangan amek hati eahh? 
Aku: Iyerk biey.
Dia: Saya nak jujur. Saya taknak tipu diri saya. Sebenarnya saya tak pernah bengang pun bila dgn awak. Malah bertambah sayang syg kat awak dan akan syang awak smpai bila-bila. Saya perlukan awak baby. Saya cintakan awak. Saya sentiasa hargai awak setiap masa yg saya ade :*
Aku: Ok thanks biey dah faham saya :') Saya hargai itu. 
Dia: Welcome. Alahai tak susah sgt pun baby. Thanks hargai saya. 
Aku: Tak reply.
Dia:  Baby, awak dah tidur ke? Hmm tak ajak saya pun.
Aku: Soryy busy dengan blog. Hahah.


*K lah syaz merajuk nanty. Bye. Apa apa pun. Saya ingin mengatakan bahawa saya takkan maafkan sesiapa yang pernah melukai saya seperti yang di atas. Terima kasih. Sya tuntut pahala dekat awak nanty di akhirat :)