Call Me Maybe
sweet owner

Nur Bartishia Awadah Binti Zulkiple



Diaries Owner Linkies

Assalamualaikum. Terima Kasih jadi stalker xP Haha. Ok bye.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Tahun baru yang mendebarkan.


Hello peeps! xx Lol. Di sini saya mengaku dah lama saya tak mengemaskini blogger saya ni. Ahh nampak buruk dah blog kesayangan aku ni kan xD Dah masuk bulan 5 and dah nak masuk tengah tahun, aku baru nak update pasal 2013? Abaikan ok xx Actually sebelum serious busy gila kot -- Almaklumlah nak PMR kan...... Sadis dhoe.... Act tahun baru ni dapat kelas baru, pengalaman baru, situasi baru, boyfriend baru xD haha dan sebagainya okay. Tahun ni tahun yang kena berkerja keras. Dah tak boleh macam form 1 and form 2. Form 1 ngan Form 2 gila gila kot dengan budak budak ni. Gila gila sampai tak ingat dunia. Dulu rapat je kan..... Now dah tak rapat ngan Ayu sangat. But still contact lah. Tahun nie rapat ngan Cikin je. Dah macam lesbo ngan dia pun ada -_- Haha takpa asalkan happy kan. Blog ni pun selalu diabaikan. Sian awak blog xD Padahal dulu saya selalu cari awak luahkan masa kan? Now jarang lah wak, sebab saya dah ada twitter, whats app, diary baru, insta and else. So tak onl guna lappy sangat. Kalau guna lappy pun sebab buat Kerja Kursus or else kan. Ahh nevermind lah. Okay. Tahun ni aku PMR weiii T.T Hmm act aku tak yakin lagi nak target berapa A. Buat hw pun malas -- Haha ikut si Danial ah xD lol. Minggu depan dah pekse tengah tahun. Study pun belum cana nak pekse nie weyh? Ahhhh rasa nak nangis je weyhhh...... Hmm kalau cakap je tak buat tak guna jugakkan? Now mood belajar dah takda :-( Sadis gila weyhh T.T Ha serious taktahu nak taip apa lagi. Otak blank. Tahun ni gua dah dapat bf baru weyh saja nak citeee xD Be jealouse xP Tahun ni aku rasa tahun yang penat sangat........ Cuba bayangkan pagi sekolah pastu ada kelas tambahan then petang tuisyen pulak sampai maghrib lepastuh malam buat hw and tolong ibu kemas dapur and lastly gosok baju and gosok baju adik. Fuhhhh penat gila weyh. Sabtu ahad pun taktentu lagi rehat ke tak. Hw bertimbun. Tapi an aku akan jadi stress bila orang sebut pasal exam kat aku. And aku tak tahu kenapa :-O LOL Dahlah. Dah petang ni. Madah mengadap laptop 24 jammm jee~ So lepas nie gua nak tgk tv ah xD Lipat kain semua and packing barang esok nak sekolah. 4 hari weyh dok kat umah. Haha. Tapi belum puas agy lah lol. K lah bye. Assalamualaikummmm xx!