Call Me Maybe
sweet owner

Nur Bartishia Awadah Binti Zulkiple



Diaries Owner Linkies

Assalamualaikum. Terima Kasih jadi stalker xP Haha. Ok bye.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Tak ku sangka.........




Hai babe!xx Whats up? How about your holiday? Happy? Haha ok. Aku cuti 2 minggu ni dok umah je. Opss bukan 2 minggu. Seminggu je. Sebab minguu pertama sekolah aku buat kelas tambahan ._. Haha. Ok lets story! Ok act aku ada cerita kan aku ada bf baru tahun ni? Haha. Aku nak cerita pasal dialah. Bosan so update jelah blog ni kan. Dah cantikkan blog aku? Dah tukar theme beb xP Jealous tak weyh? Haha. Ok stop. Sambung tadi.

*tarik nafas*ehem ehem. Haha. Ok act Bf aku ni Nama dia Muhammad Danial Azman *uhuks uhuks* Haha. Ha sebenarnya dia ni jiran aku je..... Haha kelakar okay xD Sebenarnya kita orang ni tak pernah bertegur langsung selama ni. Kitaorang tegur pun tahun ni. Haha. Pelik an? Kata je jiran tapi tak bertegur xD Aku tak pernah chat ngan dia langsung pun kat fb and tak pernah tegur dia And tak pernah berbual pun k. Ok stop. 

Firstly mcm ni. Satu harituh aku balik dengan Faisal, Ashikin And Am *bf cikin*. Then time tuh kat nenas kot. Tinggal aku, Faisal and dia. Then tiba tiba dia jalan sebelah aku and Faisal. Pastu dia tegur aku pasal air rasanya. Tu lah singat aku. And tarikh dia 22 februari 2013. Ok stop. Then time balik sekolah, dia selalu muncul haha. Then time tuh Faisal takda. And tinggal aku, dia, cikin and am. Then time tuh cikin jalan ngan am. So aku sengsorang lah. Then aku tegur lah si Danial ni.

Aku pun tegur dia. Aku cakap "Nama kau Danial kan? Jiran aku an? Ha jom lah balik ngan aku. Cikin ngan Am so biar kau ngan aku lah xD" Then Dia kan pemalu *lah sangat* Haha dia pun cakap "ok je" Haha sedih xD Then kita orang pun balik sama. Setiap hari rutin yang sama. Balik sama. Tapi pergi tak sama. 

Dalam beberapa hari berikutnya, pada tarikh 26 februari 2013, malam tuh aku online twitter. And aku tgk Am ada tweet pasal Danial ni. Danial whats app dia merepek semua. And aku DM Am, aku mintak no Danial. Aku saje nak kacau dia. Tapi time tuh aku tak ada niat pun nak usha dia sbb time tuh dia dah ada gf and time tuh pun aku single but ada org usha aku *nama dirahsiakan* Ok. 

Then dalam pukul 9.59p.m Aku whats app dia. Then kitaorg pun whats app lah~ Tup tup dah masuk bulan Mac, tarikh aku tak ingat. Aku whats app dengan Am. And then time kitaorang whats app tuh, Am sebut nama Danial. Sbb time tuh aku whats app ngan Danial. And Am ada cakap dengan aku yang Danial suka aku. But aku tak percaya. Aku cakap dekat Am yang Danial dah ade awek so mustahil dia suka aku. Then Am cakap Danial takda awek. Percayalah. Dah jangan tanya aku kenapa dia takda awek. Percaya aku. And aku cakaplah Macam mana kau boleh tahu yang si Danial tuh suka aku? dari gaya dia takda langsung dia suka aku. Then Am cakap Aku lelaki aku tahu lah cara dia. Setiap hari time balik dia cari kau tapi dia kaliskan dengan letak nama Cikin. And me "whatever aku tak percaya"

Esoknya, hari jumaat maybe. Time balik, aku tanya siDanial ni betul ke dia takda awek. Then dia cakap Dia dah clash dengan Awek dia. And aku pun tanya sebab apa dia clash. Then dia pun cerita lah bla bla bla bla bla bla........... Tapi time tuh aku takda perasaan pape pun dengan si Danial ni. Aku layan dia macam membe. Sbb time tuh aku suka dekat *nama dirahsiakan* Haha lol.

Pada tarikh 7 Mac 2013, Danial mengaku yang dia minat aku. Aku terkejut gila time tuh. Act aku mmg dari dulu minat si Danial ni. Tapi aku minat biase je takdelah terfikir nak couple. Sbb dia jiran aku so tak terfikir lagi. Haha. Then aku pun cakap ngan Danial, yang aku minat dia jugak. Haha lepastuh masing masing tukar topik. Time tuh kitaorang whats app je. Tak text. Kita orang text tarikh bila ntah. Tak ingat :3

Then petang tu lepas dia cakap yang dia minat aku tuh. Aku terus text cikin. Mulut cikin masin ok. Sbb sebelum ni dia ada cakap yang Danial akan sangkut kat aku punya. Aku tak percaya pun. Then aku bitau cikin yang mulut dia masin. Lepastuh dia boleh ketawa. Lol. Then pada tarikh 10 mac 2013 hari Ahad.

Nak tahu kenapa pada hari Ahad tuh? pada hari Ahad tuh, Danial mintak couple dengan aku. Hahahahahaa ok diam. Then kitaorang pun couple. 

Pada tarikh 26 April 2013, aku clash dengan Danial. Time tuh hari Jumaat. Aku clash sbb aku kena ceramah. Haha lol. Then esoknya getback. Haha dekah xD

Ok now aku still couple ngan dia. Ok lah dah senja ni. Nak makan. Danial dah memekak. Ok bye. Assalamualaikum. penat taip :3 Haha. Bye. Sayang Danial. Wekkk wekk xD